Tahakkuk Şube Müdürlüğü
GÖREV VE SORUMLULUKLAR
- Başkanlığımız
personelinin maaş ve sosyal haklarla ilgili ödemelerini yapmak, Personel
Dairesi Başkanlığından maaşı ödenecek personelin özlük haklarıyla
ilgili derece kademe, ek gösterge, özel hizmet puanı, yan ödeme
puanı, kuruluş geliştirme ödeneği, üniversite ödeneği, rapor,
unvan, aile yardımı, çocuk yardımı, asgari geçim indirimi, bireysel
emeklilik sigortası, yabancı dil puanı v.b. bilgileri say-2000 ve KBS
programına işlemek,
- Emekli
kesenekleri primlerinin sistem üzerinden on-line olarak SGK' ya göndermek,
- SGK İşe
Giriş ve Çıkış Bildirgesi iş ve işlemlerinin yerine getirildiğini kontrol
etmek
- Yurtiçi
ve yurtdışı görevlendirme ödemelerini yapmak.
- Personellere
yapılan yersiz ve fazla ödemelerde, ilgili kişiler borçlandırılarak fazla
ödemenin tahsil edilmesini sağlamak.
- Başkanlığımız
personelinin özlük dosyalarını tutmak ve özlük işlemlerini yürütmek
- Üniversitemize
gönderilen posta, kargo vb. evrakların kabulü ile gelen evrak kaydının
yapılması.
- Daire
Başkanlığımızdan giden evrakların kayda alınması,
- Görev
alanında bulunan işlemlerin dosyalanması ve fihriste alınması işlemlerini
en geç haftalık olarak yapmak
- Ay
sonunda aylık fihrist ve icmallerin birleştirmesini yapmak, yapılan işlere
ait istatistiki bilgileri düzenlemek.
- Kendisine
havale edilen evrakı veya teslim edilen ödeme dosyalarını hizmet
envanterinde gösterilen süre içerisinde tamamlamak.
- Telefon
santraline ilişkin aylık kullanım detaylarına ilişkin dökümlerin e-posta
ile birimlere gönderilmesini yapmak ve imzalanarak geri alınması
süreçlerini takip etmek
- Süreci
tamamlanmış ödeme evraklarını Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına imza
karşılığı teslim etmek, iadeye konu olanları imza karşılığı teslim alarak
amirine teslim etmek.
- Başkanlığımıza
görevlendirilenlerin Yurtiçi Sürekli/Geçici Görev Yolluklarının
ödemelerini yapmak.
- Başkanlığımıza
tahsis edilen bütçenin yıl içinde ödenek harcama vs. gibi işlemlerin
yapılması ve gerekli dokümanların tutulması, ilgili kuruluşlarla veya
Rektörlük birimleri ile bütçe işlemleri konusunda istişarenin sağlanması,
- Başkanlığımız
bünyesinde yapılan ilan ödemelerini gerçekleştirmek. (Basın İlan Kurumu,
Yerel Gazeteler, Ulusal Gazeteler, Kamu İhale Bülteni.) v.b.
- Temizlik,
Güvenlik, Akaryakıt, Servis hak ediş evraklarının hazırlanarak ödemeye
bağlanması.
- Elektrik,
Su, Doğalgaz, Telefon faturalarının ödemeye bağlanması.
- Her
türlü mal ve hizmet alımlarında avans ve kredi açma işlemlerinin yapılarak
ödemeye bağlanması.
- Başkanlığımız
genel yazışma iş ve işlemlerinin, resmî yazışmalarda uygulanacak
esas ve usuller hakkında yönetmelik hükümlerine göre yürütülmesini
sağlamak ve kontrol etmek
- Daire
Başkanlığımıza gelen ve giden evrakların, Yükseköğretim Üst Kuruluşları ve
Yükseköğretim Kurumları Saklama Süreli Standart Dosya Planına göre
klasörleşmesini ve arşivlenmesini sağlamak ve kontrol etmek
- Başkanlığımız
genel yazışma iş ve işlemlerini resmî yazışmalarda uygulanacak esas ve
usuller hakkında yönetmelik hükümlerine göre yürütmek.
- Rektörlük Lojman Komisyonu
sekretarya hizmetlerini yürütmek.
- Üniversitemize
ait lojmanların tahliye,tahsisi ile lojmanlara ilişkin kira, yakıt ve
elektrik işlemlerini yürütmek.
- Üniversitemize
tahsisli taşınmazların kiralama işlemlerinin sözleşme öncesi ve sonrası
işlemlerinin yerine getirilip getirilmediğinin kontrolünü yapmak, yerine
getirilmesini sağlamak. Kiralanan taşınmazların, kira ödemelerinin
takibini yapmak/yaptırmak.
SORUMLU PERSONELLER
Şube Müdürü M. Hasan GÜL Görev ve Sorumlulukları
Şef Abbas EREKİNCİ Görev ve Sorumlulukları
Şef Memet CARIK Görev ve Sorumlulukları
Teknisyen M. Şerif ERYEŞİL Görev ve Sorumlulukları
Büro Memuru Salih KAYMAZ Görev ve Sorumlulukları
LOJMAN BİRİMİ
Bilgisayar İşletmeni M. Mustafa İÇİN Görev ve Sorumlulukları
TAŞINIR KAYIT VE KONTROL BİRİMİ
Tekniker Refik KURT Görev ve Sorumlulukları
REFİK KURT
Güncelleme : 2.12.2024 09:26:47